Nogle gange skal man bryde rammerne for at skabe dem

Nogle gange skal man bryde rammerne for at skabe dem
Office

Vi skaber æstetiske og funktionelle rammer, der dokumenteret understøtter trivsel, arbejdsglæde samt virksomhedens identitet.

Når mennesker skal præstere og arbejde godt sammen, er det en forudsætning, at de kan agere i funktionelle miljøer, der gavner deres arbejdsgange, trivsel og fysik. Vi inspirerer, rådgiver og udfordrer gerne, hvorledes et moderne kontormiljø skal designes. Vores overordnede målsætning er altid at skabe værdi for såvel medarbejdere som virksomhed og søge den optimale balance imellem funktion, æstetik og komfort.

Den moderne arbejdsplads’ præmisser
Arbejdsmetoder udvikler sig i takt med teknologien, og den moderne arbejdsplads er under evig forandring. Du kan arbejde hvor som helst – når som helst. Men lige meget hvordan og hvornår du åbner computeren eller griber efter notesblokken, ét er sikkert: Omgivelser og inventar skal være optimale og understøtte din funktion, din krop og dit sind, så du kan yde det bedste … hver gang.

Hos HOLMRIS skaber vi disse præmisser sammen med dig.

Vi skaber unikke rum for mennesker, som du og dine medarbejdere kan fokusere, samarbejde, brainstorme, samtale, holde pauser og ikke mindst trives i. Vi tror på, at rummet ikke bare er en ramme – et rum er et aktiv,
der skal gøre en positiv forskel for brugerne.

Sådan giver vi indretningen værdi
Det handler om medarbejderne. Og om at skabe engagement og trivsel gennem en velovervejet og aktivitetsbaseret indretningsmodel. De fleste virksomheder har i dag et ønske om at styrke indlæring, vidensdeling, omstillingsparathed og arbejder ofte fleksibelt og tværfagligt.

Derfor tager vores egne eller vores eksterne samarbejdspartneres rådgivning altid udgangspunkt i en analyse af medarbejdernes ofte skiftende behov efterfølgende forslag til møbler, interiør, belysning, farver og materialer.

Den moderne aktivitetsbaserede indretning omfatter bl.a.:

  • Desk-sharing: Mange medarbejdere er mobile og har ikke længere behov for en fast, personlig arbejdsplads, hvilket skaber stor fleksibilitet og pladsbesparelse
  • Touch down area: Det hurtige uformelle måske stående møde, eller stedet, hvor mails lige checkes, inden man er videre i dagens program
  • Meeting room: Møderum, der stimulerer kreativitet, og hvor større beslutninger bundfældes
  • Lounge: Virksomhedens ansigt og ”banegård”, hvor medarbejdere og gæster mødes
  • Quiet zone: Aflukkede rum eller zoner, hvor man finder plads til fordybelse
  • Co working spaces: kontorfællesskaber på en ny måde

Et gennemgående tema i storrumskontorer er altid god akustik. Derfor tilbyder vi dokumenteret rådgivning og eller løsningsforslag i samarbejde med anerkendte samarbejdspartnere.

Et unikt produktmiks
I HOLMRIS har vi mange års erfaring med at skabe forudsætningerne for unikke indretningsløsninger til det professionelle marked. Vores evne til at forstå og omsætte den enkeltes behov og ”gå den ekstra mil” er grundlaget for vores samarbejdsaftaler med alt lige fra globale selskaber til spirende danske start-ups.

Du er sikret adgang til markedets største og mest unikke produktmiks i en stærk kombination af møbler fra HOLMRIS’ egne fabrikker og mere end 500 anerkendte leverandører.

Vi giver dig traditioner og trends
Med dybe rødder i nordisk designtradition og et konstant fokus på at udfordre normen er vi en sparringspartner, som både giver dig tradition og innovation.

Vi holder os ajour med brancheudvikling, miljøhensyn og tendenser fra ind- og udland og går gerne forrest, når nytænkende løsninger er svaret på morgendagens udfordringer. Vores tætte kobling til hotelbranchen betyder også, at vi kan inspirere dig og bringe de nyeste idéer fra denne verden ind i dit univers.

Vi afholder bl.a. også det årlige branche-event Trends & Traditions hvert år, hvor både danske og udenlandske fagfolk deltager i workshops, sofatalks, foredrag og finder inspiration fra et bredt spekter af møbelbranchen.

Nyt liv til brugte møbler
Vores omfattende miljøhensyn og cirkulære økonomiske tankegang har høj prioritet i samarbejdet med dig. Vi anser alt som en ressource og kan sørge for, at dine brugte kontormøbler bliver videresolgt eller doneret gratis til foreninger og skoler. Er videresalg eller donation ikke en mulighed, sikrer vi dig, at møbler og inventar bliver bortskaffet på mest miljørigtige måde. Alt dette varetager 3R Kontor, som er en del af HOLMRIS.

Læs mere om, hvordan vi genanvender og donerer møbler her.